dinsdag 3 juli 2012

Dagje lui.

De eenalaatste dag van me proefwerk week was vandaag. De drie proefwerken van vandaag heb ik redelijk goed gemaakt. Morgen nog een proefwerk: dan ZOMERVAKANTIEE :D maar okee. Vanmiddag dus met me liefste buurmeisje ooooit. Eerst naar de mac gegaan om daar de Mac flurry magnum white te halen. En boyohboy die is zooo lekker <3 het was al de vierde deze week. Dus sorry Mert en Dylan, ik ben er toch geweest :$ oeps. Daarna zouden we gaan leren. Naja, leren. En samen leren gaat al helemaal niet... Maar omdat het echt te lekker weer was om binnen te zitten zijn we heerlijk in het park gaan zitten. Maar dan word leren ook niet leren maar gewoon een hele middag lekker kletsen. Die ik eigenlijk wel nodig had... Heel stiekem dan. Ik hou van julliee <333333

Geen opmerkingen:

Een reactie posten