donderdag 28 juni 2012

Nailart.

Nagellak. Ja, dat heb ik. Niet heel veel want ik geef me geld meestal al gelijk uit aan alles wat niet zinnig is. Maar ik hou er wel van om me nagels te laken. Ik heb denk ik bijna elke dag wel op. Haha, misschien twee/drie keer per jaar niet.

Op internet vind je altijd van die te cute dingetjes. Enja, ik probeer ze altijd na te maken. Gewoon voor de lol. Het ziet er vaak niet uit omdat ik nooit het geduld het, maar vaak genoeg kan ik gewoon heerlijk van mijn vrije tijd genieten. En dan heerlijk met een maskertje en een muziekje op mijn nagels lakken.
Ik heb nooooooit iets beters te doen. Maar goed.
Wat ik heel leuk vind maar wat zooo een voorbereiding nodig heeft, is water marble.
En wat nou het moeilijke is? Nou, dat je je hele vinger moet inpakken met plakband omdat het anders een grote klont nagellak wordt op je vinger. En ja, dat spreek ik ervaring. Wat trouwens iemand mij nog even moet gaan leren is het je een hele tekst op een nagel moet zetten. WEET IEMAND TROUWENS WAAR IK EEN DOTTING TOOL KAN KOPEN ? :3 Die wil gewoon heel graag :3 Hahaha, ik moet maar eens gaan. De hele middag binnen zitten met dit weer is niet goed voor je. xxxxxxxx Madelief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten