woensdag 27 juni 2012

Stijl.

Hallowaaa,
Het is weer heerlijk woensdag. Vandaag de eerste dag van de PW-week, en ja, natuurlijk moet ik mijn twee pw gelijk verkloten. NL het eerste uur was nog best makkelijk, maar Bio. Nee, dat is het niet geworden. Alles wat ik niet geleers had werd gevraagt... Heel fijn dus allemaal. Maar daar wou ik nu eigenlijk niet over gaan schrijven. Wat me heel erg opvalt bij mij op school en in de stad, dat iedereen hetzelfde eruit ziet. En niet qua uiterlijk, maar qua kleding. Iedereen draagt hetzelfde, de zelfde schoenen, jas, tas. Maar als ik eerlijk ben, ik vind het spuuglelijk. Het is zo standaart. Maar kleding hoort toch juist iets te zijn hoe je kan laten zien wie je echt bent. Bij mij zie je gelijk of ik een goed humeur zit aan me kleding. Of ik kleur aan heb, of in het zwart, ja. En wat ik dan nog het ergste vind. Dat als je iets anders draagt dat de anderen, ze je gelijk 'raar' vinden. Maar wat kan het jou schelen wat andere van je denken. Ja, doe woorden zijn makkelijker gezegt dan gedaan. Maar als je klesing hebt waar je je goed in voelt. Waarom zou je dan voor andere, andere kleding dragen. En ik durf te zeggen dat de meeste mensen met hun 'stoere merkkleding' eigenlijk helemaal niet zo mooi vinden. Ze dragen het alleen omdat andere het ook dragen. En ja, dat vind ik raar. Soms word er aan mij gevraagt waar ik mijn kleding koop, omdat me zo leuk staat. Als ik ze dan vertel dat het gewoon uit de H&M komt is daar al de afkeurende blik. Wat ia het probleem ? Niet alles hoefd duur en van een merk te zijn. Als ik me er lekker in voel. Ohja, waar dot eigenlijk naar toe gaat: deze 'meelopers' hebben geen stijl. Ze dragen alles wat andere ook dragen, zonder er zeker van te zijn of het echt zo mooi is. Ik heb een hele eigen stijl. De ene keer draag ik hele schattige dingen terwijl ik de andere keer in een spijkerbroek en hoodie kan leven. En ik vind het niet erg om daardoor 'anders' te zijn.  Ik ben trots op hoe ik eruit zie. xxxx madelief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten