donderdag 28 juni 2012

tjaa.

Het is donderdag. De tweede dag van de PW-week. En die gingen vandaag opvallend goed. Eerst economie, waar ik na 30 minuten al mee klaar was. Dus dat  was snel. Maar toen had ik daarna scheikunde. En daar was ik al na 15 minuutjes mee klaar. Ik was redelijk vroeg thuis, zo'n 30 minuten eerder dan verwacht. Maar waar ga ik nu overschrijven. Ik weet het eigenlijk niet. Als het goed is, is mijn kindje manon over iets meer dan een uur uit. En als het dan nogsteeds zo lekker weer is als nu, gaan we lekker een middagje naar het strand. asjfuitrnsuybnk. Oeps, tjaa.


Okee, ik weet waar ik nu eventje kort over ga schrijven. Engeland. Ben ik er ooit geweest? Nee. Kom ik er vandaan? Nee. Maar ik vind het echt een fantastisch land. Ik heb echt een kleine opsessie voor Engeland :3 Naja, ik maar wees eens lekker leren :/ en een stukje Twilight lezen (want ja, ik heb in 3 dagen het hele eerste deel gelezen) xxxxxx much love Madelief    (WAUW, kort stukje ofzo ?!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten