zaterdag 23 juni 2012

Best kept secret.

 Best kept secret. Neee, dit is geen geheim of een leuke site. Nee, dit is een super cute winkeltje in de Gierstraat in Haarlem. Dit winkeltje is er al ongeveer sinds november. Ik kende het helemaal niet en ik had op facebook gezien dat iemand het winkeltje had geliked. Dus ik dacht, ik kijk even op hun pagina. En wat zag ik daar? Alleen maar super schattige dingentjes, echt te leuk. Dus na 3 uur leren vanmorgen (jaja, ik heb pw-week volgende week.) ben ik gezellig met mijn mams naar de stad te gaan. Ik wou eigenlijk alleen even kijk bij Best kept secret maar tja, ik kom altijd wel met iets leuks thuis. Dus ik koop daar een cute topje, en een jumpsuit. Ohja, wat ik nog niet heb verteld over dit te gekke winkeltje, is dat het van Engelse mensen is. Ze gaan elke week of twee weken naar Londen om daar nieuwe items te kopen. Dus een echte Engelse stijl. De meeste dingen die daar hangen kan je vast ook in Nederland kopen, maar ze hebben gewoon te gave spullen.

Best kept secret - €20,00 (uitverkoop)
Best kept secret - €20,00 (uitverkoop)






































Na Best kept secret ben ik even naar de V&D gegaan. ik had een nieuw zomerjasje nodig. Want ik droeg afgelopen week nog steeds mijn winter jas omdat het gewoon te koud was zonder jas. Ik heb een super leuk spijkerjasje gehaald. Hij is korter dan normaal dus valt boven je heupen. Hier aan met een zwart shirtje. Toen ik naar de kassa liep zag ik een te cute shirtje. Van Elmo :3 Jaa, want Elmo is stoeerr. En de tekst op het shirtje is echt geweldig. Pas ook gewoon bij me :3
V&D - €12,99
V&D - €32,00






































Daar afgerekend kom je richting de auto de Mango tegen. Dit is een best bekent merk maar het komt oorspronkelijk uit Spanje. Ik ben echt een super dun kind dat alles kan eten zonder een grammetje aan te komen. In Spanje heb je allemaal van dat soort meiden. Dus kleding van deze winkel zit me gegoten. Hier was uitverkoop dus kon het niet laten om een leuk shirtje te kopen.
Mango - €12,95 (uitverkoop)

Hierna dus wel gelijk naar huis gegaan want ik werd heeel hebberig van de uitverkoop... Ik had dus buiten het leren om een top dagje. En voor alle meiden die toevallig in Haarlem zijn, loop eens binnen bij Best kept secret. xxxxxxx much love Madelief. 
Hierna dus wel gelijk naar huis gegaan want ik werd heeel hebberig van de uitverkoop... Ik had dus buiten het leren om een top dagje. En voor alle meiden die toevallig in Haarlem zijn, loop eens binnen bij Best kept secret. xxxxxxx much love Madelief. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten