zondag 17 juni 2012

Kamertje opruimen.

Het was weer zover, ik moest me kamer opruimen. Voor mensen die het niet weten, ik kan heel goed rommel maken maar dit weer niet opruimen. Zo was er echt een tering bende ontstaat. Overal lagen kleren, schoolboeken, en heeeeel veel stof. Ik begon dus met mijn tafeltje naast me bed dat gewoon dient als nachtkastje. Ik kwam daar wel vier pincetten tegen dus weet ik ook weer waar ik die gelaten had. Het enige wat het tafeltje zo vol maakte waren mijn insinge dingetjes van je jambo. Kijk, de jambo is een internationaal zomer kamp in spaarnwoude. Dit is er om de vier jaar en is van scouting. Elke groep die daar is heeft een eigen naambandje of ander herkenimgs dingetje. Op de jambo probeer je er dus zo veel mogelijk te ruilen. Mijn halve tafeltje lag dus vol met deze dingentjes. Daarna dus me stoel leeg gemaakt. De helft van wat er lag kon de wasmand in, maar toch ben ik bang dat ik eens een nieuwe kast moet gaan kopen. En dan heb je me bureau nog. Deze lag vol met van alles en nog wat. Ik vond twee nagellakjes van mijn lieve buurmeisje, van alles nog van mijn verjaardag (dat was dus al twee maanden terug), een dood plantje (oeps :$ ), make-up, en genoeg kaarsjes. Die bende dus ook maar opgeruimt. Het was zondag dus was pas heel laat wakker (ik denk rond een uur  ofzo) dus ook pas rond zeven uur klaar met je kamer. Na het eten bedacht ik dat ik mijn boekverslag nog moest maken. Waardoor ik ook mijn hele avond weg gooide. En als je dan om half elf eindelijk in bed ligt, moet je nog je wiskunde maken en je geschiedenis leren :$ heeel slecht van mij, ik weet het. Maar ik had wel een 9 (!!!) voor een natuurkunde proefwerk waarvan ik dacht dat ik net een 7 zou halen. Dus weer helemaal trots :3 ik hou van julliee xxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten