zaterdag 16 juni 2012

New blogger.

Hallowaaaaa,
dit is  alweer mijn tweede blog. De eerste heb ik weliswaar net verwijderd omdat ik er niks op deed. Dus dan maak je maar een nieuwe blog. Dit word gewoon een leuk praat blog dingetje.. inieder geval, dat moet het worden. Naja, even een leuke introductie van mezef. Ik heet madelief, maar noem me altijd Daisy,  Omdat veel mensen dit nooit snappen; dit is gewoon mijn naam in het Engels. Ik ben net twee maandjes 15 en wil nu heeeeel graag 16 zijn :3 Volgende week me laatste week als derdeklasser, want ja, dan begint mijn proefwerk weer. Nu al stress. Verder ga ik volgend jaar eind examen doen op het VMBO-T, asjfdesjtrb, ja. Gelukkig ga ik daarna nog wel HAVO doen. Hoef ik niet nu al te beslissen wat daarna wil doen. Een idee heb ik wel; iets in de mode. Ik vind het heerlijk om lekker creatief bezig te zijn, ik heb van de week ook een heel mooi jurkje gemaakt waar ik nog wel even over ga schrijven :3 Verder heb ik elke vrijdag avond scouting. Scouting? ja, scouting. En ik vind het helemaal geweldig. Gewoon de sfeer die er is. En nee, scouting houd niet in dat je alleen knopen aan het maken bent en tochten lopen. Wij gaan eerst een half uur ang alleen maar koffie drinken, ja we zijn lui :3 wat doen we daarn, tja dat hangt af van de mensen die het die week moeten organiseren. We hebben een keer stijldansen gedaan, vuuropkomst, toneel spelen, en het leukste van scouting is denk ik toch kamp aan het einde van het jaar. Helaaaaaas kan ik dit jaar niet mee. Ik moet weer stop vier weken naar Midden-Amerika, wat een pech zeg. Dus ik ga van de zomer dus vier weken naar Midden-Amerikaa.... Maar wel met een reden. In Midden-Amerika ligt een land genaamt nicaragua. Daar ben ik dus 15 jaar geleden geboren. Ik heb tot mijn zevende in het buitenland gewoont, want ik heb niet alleen in Amerika gewoont maar ook een half jaartje in Afrika. Geweldig leven dus. Verder, ja ik dwaal weer af, zit ik op dansen en deed ik fitness, maar daar ga ik mee stoppen na de vakantie... Verder vind ik het heeeeeel leuk om te vloggen, het loopt nu alleen een beetje vast omdat ik het heel druk heb met school enzoo... Echt jammer, maar ga proberen het elke week te doen, of inieder geval een euk filmpje opnemen. Als laatste dingentje, niet geheel onbeangrijk, ik ben een Directioner. Wat is een Directioner, nou iemand die fan is van One Direction. Omdat ze geweldige muziek hebben ga ik volgend jaar in de voorjaarsvakantie naar London om ze daar te kunnen zien. Alleen al dat ik naar London ga vind ik al geweldig. Dat houd ook dat ik mijn shopversaving niet in de hand kan houden :$ najaa, ohja, ik ben dus al de hele middag bezig met deze post omdat ik aan het oppassen ben op een hele lieve tweeling. Ik ga maar eens wat echt nuttigs doen :$ heel veel love van mij xxxxxxxxx nog een vraagje, hoe eten jullie een tosti ? (Random)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten