woensdag 20 juni 2012

Lui middagjee.

Het is weer dinsdag, de dag dat ik weer heerlijk lang op school zat. En omdat twee weken geleden heel fijn was gevallen met de fiets, had ik een proefwerk wiskunde gemist. Eigenlijk was ik vandaag om drie uur uit. Maar moest dat proefwerk vandaag inhalen :3 toen ik om half vier eindelijk klaar was ben ik even heel snel naar huis gegaan, om vervolgends door te rijden naar eline. Hier waren zij (eline en nina) al op mij aan het wachten. We zijn naar de supermarkt geweest om wat lekkers te halen. En dat was heel was. Twee zakken chips, twee zakjes snoep, roze koeken en een pak Arizona. Het is uiteindelijk dus een soort mini high-tea geworden. Dit zijn wel echt de middagjes die ik echt nodig heb. Ik heb namelijk geen concentratie meer... Waar alle docenten bij mij op school zich ook dood aan ergeren. Me huiswerk niet gemaakt, boek niet mee, alleen maar zitten kletsen. Tja, een meisje van 15 heeft nou ook eenmaal haar vakantie nodig. En ik ? Ik heb daar heel hard aan toe. Ohja, vandaag een grote uitvinding gedaan. Een jongen waar ik altijd bij zit in de pauze had iets geweldigs op brood. Vloeibaat caramel, speciaal voor op brood. Echt heeeeeerlijk gewoon. Ik ben alleen alweer vergeten hoe het heet :$ wat ik wel weet is dat je het gewoon bij de albertheijn kan kopen!!! Deze dag was weer top en nu ga ik eventjes lekker eten :3 xxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten