vrijdag 22 juni 2012

Scouting

HET IS VRIJDAG. WOOOOOOOP.
ja zoals je ziet was ik ook weer echt toe aan mijn weekend. dacht ik heerlijk al vroeg weekend te hebben moet ik een uur nablijven voor wiskunde. Waarom. Alleen omdat ik mijn huiswerk niet had. En nee ik was niet de enige. Wel 10 andere moesten ook nablijven. Naja en wat moet je dan doet tijdens een uurtje nablijven. Ik zeg gewoon op je telefoon omdat die man die er altijd zit het halve uur toch weg liep. Ohja, en tekenen natuurlijk. Want ja, dat doe ik de afgelopen dagen alleen maar, dus misschien dat ik daardoor ook moest nablijven ? Geen idee. Nu met een heerlijk weekend gevoel en met scouting op het programma bedenk ik dat ik met scouting echt de leukste dingen meemaakt. En dat begon eigenlijk al heeeeel lang geleden. Okee, niet zo lang. Maar wel al denk ik vier/vijf jaar geleden. Waar het scouting gevoel echt begon te komen? Ja dat weet ik nog. Een van de eerste opkomsten van het nieuwe seizoen. Daar was niets echt bijzonders aan. Tot de opkomst dat de patrouilles bekend werden gemaakt. (Dit zijn gewoon groepjes waarin je elke week opent, sluit en de opdrachten doet. Geen enge ziekte ofzo, want ja, zo vond ik het eerst wel klinken.)  Ik zat bij Rick, Manon, Owen en een meisje waarvan ik de naam niet meer weet omdat die al vrij snel van scouting af ging. En in dit geweldige groepje heb ik mijn beste vriendinnetje leren kennen. die ik vandaag al 3jaar, 10 maanden en 4 weken ken. Dit was wat het ook mijn eerste RSW. Hier heelvoorspelbaar, zat ik ook bij Manon in de patrouille. We stonden op het leukste veld wat manon en ik nog steeds benoemen tot ons veld. Hier hebben we geen nieuwe vriendjes gemaakt :( Toen kwam in 2009 een super leuk kamp: mafiakamp. Dat jaar daarop was het leukste kamp oooit: Risk. Daar is waar ik ineens heeeeel close werd met Manonoo <3 Het was echt een geweldig kamp. En zoals nu ook, we waren er alijd voor elkaar. Toen volgde HIT 2011.Hier ontstond de eerste vriendschap van mensjes die niet van Brigitta zijn. Namelijk de Ananas'en. Jaja, dit waren 5 kneusjes uit Kaatsheuvel. De enige van HIT met wie we nogsteeds contact hebben. Hierna kwam de RSW. Dit was echt geweldig. In de avond kwamen we een heel lief jongentje tegen waar we het hele weekend mee hebben gezeten. Daarna kwam de jambo. Dit is echt een geweldig kamp. <333 Op de eerste avond zitten we dan met cris (die jongen van RSW) bij een soort meertje. In inedns realiceer je je dat je nog 5 minuten heb. Dus manon en ik heel hard gerend en komen te laat. Was was de leiding toen blij met ons zeg. Gelukkig geen straf gehad. Pfoee, en de rest van hdt kamp met engels mannen opgetrokken. Een geweldige week. De laatste dag volgends mij meer dan twee uur gehuild. En nieteens omdat we de engelsen zo gingen missen, maar vooral omdat ik mijn scouts tijd achter me liet. Dat is zoo moeilijk... Nu trouwens ook echt een top jaar gehad hoor. Wat kwam er na de jambo ? Er moet was nog wel iets zijn gebeurd voor HIT. Nee, niet wat ik nu kan bedenken. Dan was het HIT 2012. Nu waren bijna alle mensen van vorig jaar er ook ! Het was zo gezellig. Dus, dit zijn mijn mooiste momenten die ik meemaak met scouting. Hopelijk zullen ef daar veel dingen bij aansluiten. Big lovee xxxxxxxxxxxxxxx madelief/daisy

1 opmerking:

  1. die foto <3. Ik hou van dit blogdingetje, gewoon omdat het over alle herinneringen gaat, en omdat die zo mooi zijn om aan terug te denken <3. ik word er haast weer emotioneel van haha! bijna 3 jaar en 11 maandjes :3

    BeantwoordenVerwijderen