woensdag 30 december 2015

2015!

Wauw, wat is dit jaar snel voorbij gevlogen en wat heb ik een top jaar gehad. Echt een top jaar. Ik was natuurlijk gestopt met de vavo en kon een jaar genieten van lekker niks doen en doen wat ik wil! Ik heb zoveel gedaan waar ik enorm van genoten heb! Hier dus mijn jaar in vogelvlucht:

Januari 2015: 
Ik was begonnen met de basisopleiding fotografie op de fotovakschool en besloot dat dit echt de school was waar ik heel graag heen wilde. Ik heb deze maand echt zoveel geleerd over fotografie dat ik begon na te denken over waarom ik ooit dacht dat ik goede foto's kon maken. Dat je zo veel kan leren in zo een korte tijd.

Februari 2015:
Begin deze maand was ik heel druk bezig met het klaar maken voor een 'all you need is carnaval' feestje op Valentijnsdag. Dat was dus na twee weken weer over... Dat was dus ook het moment dat ik Sebas leerde kennen. Hoewel ik hem (stiekem) al een hele tijd leuk vond was er nooit iets tot stand gekomen. Tot nu. Van de een op de andere dag het gevoel hebben dat je nooit meer zonder iemand kan. Dat gebeurde zo. Pennyboarden en fotograferen hebben we een hoop gedaan, met heel veel plezier.




Maart 2015: 
In maart weer een hoop gedaan met Sebas. Daarnaast ben ik een avond naar de patronaat geweest met een heerlijke groep mensen. Een beetje gekke muziekjes luisteren en heel veel plezier hebben. Ook ging mijn iphone 4 stuk en kreeg ik mijn mooie, hele mooie iphone 6. Op de 24ste ging ik naar de kapper en liet ik er meer dan de helft van mijn haar af knippen. Ik ben er nog steeds ongelofelijk blij mee!

April 2015:
Het eerste weekend van april was het pasen en was er HIT, een scouting weekend met een hele toffe groep mensen. Ook werd ik deze maand 18 en dat heb ik ook lekker gevierd! Wel 4 keer :3 (verjaarweek) Uiteten, nog een keer uiteten, een feestje thuis en een avondje naar de patronaat met vrienden. Een hele gekke avond waar we Naomi een gitaar won die Joost wordt genoemd, we bessenjenever met frambozen in een plastic fles deden en alweer gekke muziekjes luisterden.



Mei 2015:
We hadden een feestje van mijn werk waar werd ik de foto's mocht maken. Met heel veel liefde natuurlijk. Op 5 mei naar bevrijdingspop gegaan waar ik een heerlijke dag heb gehad waar hele toffe artiesten speelde deze dag. Zusje lief was jarig en Manon natuurlijk ook. Het beste deze maand? Een week lekker op stap in BERLIJN! Samen met Sebas het vliegtuig gepakt, wat een heerlijke week hebben we gehad zeg. Wat een toffe foto's heb ik gemaakt deze vakantie! Ook ben ik eind mei het vliegtuig ingestapt naar Londen.

Juni 2015: 
Vrijwel de hele maand juni in Londen doorgebracht! Sebas kwam nog 6 dagen langs en aan het eind van de 'vakantie' Aloe ook nog 4 dagen. Wat een toffe tijd was dit zeg! Hier heb ik dan ook mijn eerste tatoeage laten zetten! Misschien was het een beetje een impuls, gezien ik een maandje van te voren bedacht dat ik tattoo wilde, maar ik ben er zoooo blij mee!



Juli 2015:
Een beetje genieten van de zomer die er was. Strandje hier, zonnetje daar. Vooral lekker niets doen en lekker ontspannen. Dagjes naar Amsterdam en overal de camera mee naar toe! (pennyboard natuurlijk ook!) En toen 2 weken op Jambo. Wat was dit een gezellig kamp zeg. Zo veel lieve mensen  leren kennen en zo veel toffe dingen gedaan. Waaronder slapen in Walibi want we sliepen nauwelijks.

Augustus 2015: 
Ik was zo moe na dit kamp. Ook was ik het steeds weg zijn ondertussen meer dan zat.  Ik wilde gewoon lekker naar huis dus dat deed ik. Een dag te vroeg maar ik brak bijna. Wat kan thuis zijn toch zo heerlijk zijn. Dit kamp 'stiekem' naar de gay pride geweest en heel heel impulsief een tragisch piercing laten zetten. Het was nog zomer maar ik ben hier voor het eerst wezen snowboarden! Wat was dat vet zeg! Mijn laatste weekjes vakantie gingen nu ook in... Jammer genoeg.

September 2015:
School begon nu dat echt en het was een super toffe ervaring. In het ritme komen was het heel lastig maar ging toen ineens heel simpel. Ook met Sebas naar een super tof festival geweest: LIEF. Ik heb nog nooit zo een heerlijke sfeer mee gemaakt, wauw. Scouting was ook eindelijk weer begonnen en had ik na dik een jaar weer een opkomst!



Oktober 2015:
Met school een hele gezellige dag gehad en tussen verschillende musea gehopt. School werd steeds meer maar echt super tof! Dit is echt de beste opleiding die er is! iPhone 6 stuk dus ik kreeg (dankje verzekering!) een nieuwe na 2 weken. Het beste deze maand was dat ik op Halloween avond een super leuk feest gaf. Iedereen natuurlijk verplicht verkleed en tot mijn verassing kwam ook echt iedereen verkleed.

November 2015: 
Tentamen week... Geluk deze helemaal goed doorlopen! Wat een heerlijk gevoel kan dat zijn. Ook kwam het laatste deel van de hungergames serie uit. Ik heb 4 jaar geleden alle boeken gelezen en dit is toch echt het einde. Wat was het een gave film zeg! Al helemaal in vergelijking met het eerste deel. Ik heb de film ondertussen al 4 keer zien. En nu weer opnieuw de boeken open doen.

December 2015: 
En toen zaten we hier, 12 maanden later. Bijna een jaar met Sebas, nog 4 maanden en dan ben ik alweer 19... Dit jaar is echt zo ongelofelijk snel voorbij gegaan. En het lijkt steeds sneller te gaan. Een paar heerlijke kerstdagen gehad en het jaar is bijna ten einde. Waar zijn die 365 dagen heen gegaan??
Op naar 2016!

Happy new year <3

xx Madelief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten