maandag 1 juni 2015

Zeepjes, tranen en ijsjes! | #London 2

Ik zit alweer meer dan een week in Londen en ik geniet hier echt zo erg! Het weer is intussen een beetje omgeslagen en het is het begin van een regenachtige zomer. Het hostel is ondertussen gewoon een fijn plekje om te zijn. Ook ben ik nu overal geweest waar ik echt heen wilde en ga morgen dus weer lekker terug naar Camden. Maar het gaat niet over wat ik ga doen, maar over wat ik gedaan heb. Dus hier de rest van mijn week!



Op dag 4 en op dag 6 ben ik lekker in het hostel gebleven. Ik had heel erg veel last van mijn rug en had slecht geslapen dus het was heel fijn om een dagje in het hostel te zitten. Op dag 4, heb ik de halve dag lopen huilen en niet omdat ik het stom vond hier of omdat ik naar huis wilde. Het is alleen dat ik mijn eigen plekje nog moest vinden en dat ik even moest afkicken van het feit dat ik altijd mensen om me heen heb. Begrijp me niet verkeerd hoor, Londen is geweldig. Maar ik had de eerste paar dagen best veel moeite om ineens die knop om te kunnen draaien. Overdag was er niks aan de hand, dan ben je bezig en kan je jezelf heel makkelijk bezig houden. Alleen werd ik heel verdrietig als ik aan het eind van de dag terug kwam in het hostel en er niemand was aan wie ik kon vertellen hoe leuk mijn dag was geweest. En dan mensen alleen maar spreken via facetime maakte het best lastig. Dus ik was een sad madeliefje.
Gelukkig was dit zaterdag niet het geval. Ik moet toch echt eens gaan leren dat ik het niet volhoud om een hele dag te lopen met een rugtas op mijn rug. Deze dag besteedde ik dan ook aan Prison Break kijken. Ook de hele dag door met mensen zitten bellen en facetimen wat heerlijk was.

Dag 5, vrijdag. Deze dag begon hier helaas regenachtig maar dat stopte me niet voor een toffe dag. Ik ben de metro ingestapt naar Covent Garden. Het was zo jammer dat het regende want dat zorgde voor een hele andere sfeer. Maar het was super leuk om er rond te kunnen lopen! Toen het wel heel hard begon te regenen vond ik het ondertussen wel tijd voor een kopje koffie dus die ben ik maar gaan drinken bij Nero, hmmm. Het werd gelukkig weer droog dus ik heb heerlijk door de stad gelopen. Via Soho kwam ik uit bij oxford waar ik de rest van de dag (zo'n 2,5 uur) heb besteed in de Lush.





Dag 7, zondag. Gister was er ook in Londen het Magnum event. Voor de twee nieuwe smaken van magnum, die trouwens echt heerlijk zijn! Voor dit event was Regent street afgezet en stonden er overal allemaal tentjes waar je ijsjes kon halen. Ook gister bleef het niet droog maar niemand vind schuilen erg zolang je maar ijsjes hebt. Gek genoeg was het wel heel warm en het werd door de regen alleen maar benauwd ipv dat het afkoelde, Om de regen even uit te zitten ben ik toen maar naar Costa gegaan om koffie te drinken (shocking). Hier heb ik heel leuk zitten praten met een groep jongens die met school naar Londen waren. Heel veel mensen gaan met school naar Londen, maar niet als je in Argentinië op school zit! Dus een warrig verhaal van engels en spaans wat ik gek genoeg nog snapte ook. Vanaf Picadilly Circus ben ik via st James park naar Westminster gegaan en toen weer terug naar het hostel. Eekhoorns zijn echt veel te schattig hoor. Vooral zo veel op één plek! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten