zaterdag 30 mei 2015

Lush Oxford street

Toen ik heel leuk door de regen liep gister, was ik ineens een beetje verdwaald. Ergens in Soho, zonder een doel om heen te gaan. Ineens liep in oxford street in en laat het ik nou net op de hoek zijn van de nieuwe lush. Ik had in alle vlogs al gezien dat het een hele gave winkel was en was zo benieuwd om het te zien! Dus ik met mijn camera in de hand naar binnen gelopen om alles vast te leggen. Wat een heerlijke winkel was dit om in te lopen zeg. Je had echt alle ruimte ookal liepen er zo veel mensen rond. Alle medewerkers waren super lief en behulpzaam. Dus na uren rond te hebben gelopen ben ik naar een van de medewerksters gegaan of ik misschien een paar testers mee mocht nemen. Dit mocht zoals altijd bij de lush en ik heb dus een paar heerlijke shower gels om te testen :D Nu heb ik er natuurlijk niet alleen maar gelopen maar heb ik ook een paar foto's gemaakt.

De lush bestaat uit 3 verdiepingen met op elke verdieping een plek waar je producten kon uitproberen. Zo was er een hairbar waar je shampoo's kon proberen en had je allemaal kleine wasbakjes waar je de bruisballen in kon testen. Iedereen liep met overvolle mandjes rond en wilde alles proberen. Wat ik heel goed kan begrijpen want er was overal ruimte voor. Dus ik heb heel erg genoten om hier uren rond te lopen. En misschien dat ik de shower gels nog ga testen ergens volgende week ^^ Lush, ik hou van je.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten