zaterdag 15 maart 2014

ongemakkelijk kan ook mooi

Op youtube zie je wel vaker prank video's, filmpjes waar youtuber de straat op gaan om grappen met mensen uit te halen. Zo heb je ook een 'trend' om onbekende mensen te zoenen. Er worden veel manier gezocht om leuke filmpjes te maken waar mensen niet door hebben wat er gebeurt. Sommige van deze video's vind ik zelf wel heel. Ik heb er een paar op een rijtje gezet.


Hier een filmpje dat ze een 'kiss in the rain' na doen. Het is best schattig toch? Ik weet niet of ik in dit soort grapjes zal trappen maar leuk is het zeker. Dit is van een youtuber die vaak dit soort kissing pranks uit haald, in Amerika een redelijk bekende youtuber. Zo is mocht hij in de show van Jimmy Fallon langs komen. Me like! Nog eentje van Stuart Edge dan maar! Roze shirtjes, misschien zou dat vaker moeten?


Nog een youtuber:

Sam Pepper, Britse youtuber die ook graag in Los Angeles komt. Hij besloot deze video te maken toen hij daar een keer was. Sam is een youtuber met een eigen stijl en alles met een korreltje zout neemt. En ook nog leuk om naar te kijken en luister met zijn britse accent.

Maar dan, iemand maakt een film over zoenen. 20 onbekende die moeten zoenen. Awkward of niet dan? Het valt nog best mee! Eerst natuurlijk wel, maar ik kan wel enorm genieten van dit filmpje <3


Het is best lief om mensen zo te zien. En dit is toch echt wel creatief! Een doordacht plan, niemand kent elkaar en gewoon kijken wat er gebeurt. Geweldig is dit filmpje wel te noemen. Wat vinden jullie van dit soort filmpjes?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten