vrijdag 11 oktober 2013

The beautiful world

Sta je wel eens stil en kijk je dan om je heen om te kijken hoe mooi de wereld eigenlijk is? 
Ik merk dat ik dit veel te weinig doe en wil het veel vaker gaan doen. Ik begin bij jullie. Of er nou maar 5 mensen mijn blog lezen of 200. Het maakt me even blij. Omdat ik weet dat iemand het leuk vind om mijn verhalen te lezen. En ik ben heel open op mijn blog wat ik in het begin heel moeilijk vond. Maar ik merk dat ik me er veel beter door in mijn vel ga zitten en ik wil graag dat anderen deze positiviteit van mij over nemen. 









De wereld lijkt groot, maar stiekem, heel stiekem is de wereld veel kleiner dan je denkt. De wereld is eigenlijk op elke plek hetzelfde. Het enige verschil is wat de mensen met deze plaatsen doen. De een wil de plekken houden zoals ze zijn. Andere maakt het niet uit wat er met deze plekken gebeurd, zolang ze er zelf beter van worden. Het enige wat ze niet weten is dat je niet gelukkig kan worden als er niks mooi is in de wereld.




Mensen moeten leren genieten van elk ding dat je mee maken. Of het nou een wereldreis is of dat je geniet omdat de zon schijnt terwijl je op de fiets zit. Je weet nooit wanneer het niet meer mogelijk is om te genieten. Of je het zelf heel zwaar gaat krijgen of iemand in de familie, als je mooie dingen hebt om naar terug te kijken zal je snellen genieten van de dingen die komen. Als je heel down bent en je voor een seconde hetzelfde fijne gevoel krijgt als toen, lijkt het allemaal niet zo erg meer.



Ik wil gewoon zeggen dat het allemaal goed komt en het allemaal niet zo erg is als het lijkt! Alles gebeurt met een reden. Dus alles moet ook een oplossing hebben <3

Waar geniet jij van?

1 opmerking: