woensdag 9 oktober 2013

Music in my head

Wat is het lang geleden dat ik een post schreef over muziek. Echt heel lang geleden. Ik heb gelukkig wel een paar super leuke en mooie nummers die ik helemaal plat heb gedraaid de afgelopen week. En wat is muziek toch altijd heerlijk! Ik weet echt niet wat ik zonder zou moeten. Heerlijk om bij weg te dromen en lekker te genieten van wat je hoort. Je gevoel de vrije loop laten gaan en gewoon genieten.
Het zijn dit keer niet eens hele nieuwe nummers. Ik merk dat ik vaker oude nummer hervindt en ze helemaal geweldig vindt. Zo ook deze drie :) Drie ja! Listen <3


Als eerste dit nummer van Ellie Goulding. Ze heeft echt een geweldinge stem/ Hoog maar oh zo mooi. En dit is echt een heerlijk nummer. Ik ken Ellie nu denk ik zo'n drie jaar door het nummer 'Your song'. Wat ook een super mooi nummer van haar is! Het is een nummer waar je naar kan luisteren als je gewoon alles zat bent maar ook als je lekker in de zon zit (het kan nog net!). Gewoon niet nadenken en enjoy.



Dan een nummer wat al een tijd uit is maar wat ik zo mooi vind. Elke keer weer kippenvel.


Breakeven van The Script. Echt het mooiste nummer van The Script. Het is zo een mooi nummer, just wauw. Echt een heel mooi nummer. Niet te veel muziek er doorheen en gewoon een prachtige stem die je zegt wat er is. Het is zo mooi. De stem past echt perfect bij de muziek en het maakt het nummer helemaal af!

Het volgende nummer vind ik ook echt helemaal super. Ook meer dan een half jaar oud. Waarom ik het nu pas helemaal een geweldig nummer vind weet ik ook niet zo goed. Maar wauw, het is zo mooi!


OneRepublic. Hun album Native is echt geweldig. En dit nummer sprak me gelijk aan de eerste keer dat ik het hoorde. Het is echt geweldig! Dit keer een nummer waar ik de tekst gewoon heel mooi vind! Dat kennis het duurste is wat er bestaat is zeker waar. En dat maken ze mooi duidelijk. Ik wist niet dat je zo van muziek kon houden. Maar damn, ik zou echt niet zonder kunnen. Deze nummer kan ik nu echt non-stop luisteren en genieten.

Welk nummer luister jij op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten