vrijdag 30 november 2012

Daisysaurus

Yess. Eindelijk weekend. Al vanaf maandag mijn eerste uur verheug ik me op het weekend. Heel erg <3 En nu ook nog eens lekker vroeg uit. Hoe ik mijn weekend in ga? Door te bloggen en chocolade cookies te eten. Nomnomnom. Ik heb wel een druk weekend voor de deur. Dus ik moet me nachtrust wel gaan pakken anders begin ik de week heel moe. En na dat een aantal keer te hebben meegemaakt heb ik daar geen zin in...


Zo eerst lekker de stad in en dan kadotjes kopen. Ook voor sint ja, maar ook voor een verjaardag. Dus dat wordt even de stad afspeuren naar kadotjes :) Ohjaaa, en vanavond op scouting al sinterklaas vieren. Ik denk dat ik jullie een keer mee ga nemen naar scouting als ik niet zo'n druk programma heb :D Hahaha.
Ik zal morgen wel laten zien wat voor onzinnige kadotjes ik hem gekregen. Wat dat is op scouting altijd zo. Er is nooit iets wat handig is of makkelijk te gebruiken. Maar het is altijd zo gezellig <3
Ik weet nog niet hoe we de kadotjes gaan verdelen wat we hebben geen lootjes getrokken en ook geen persoon dus dat wordt even afwachten.

xxxbyee

1 opmerking: