donderdag 29 november 2012

Food.

Ohboy, de kerst komt er weer aan. Dat word lekker van alles naar binnen proppen. Het is zo stom dat ze niet het hele jaar door pepernoten verkopen of oliebollen maken. En men wat zou ik daar blij van worden.
Maar welke dingen vind ik nou echt lekker rond deze tijd?



Misschien een hele rare combinatie, maar ik vind het heerlijk om na het schaatsen een glas ice tea te drinken. Ik heb echt geen idee waarom, maar dat heb ik op dat moment echt liever dan chocolademelk of thee. Wat ik dan wel altijd erg lekker vind is een groot stuk appeltaart met slagroom. Men, wat lekker. Alleen schaats ik niet zo vaak omdat ik niet zo van schaatsen hou en het eigenlijk helemaal niet kan. Ik ga altijd heel  langzaam en val heel vaak. Maar het leren zou eigenlijk best leuk zijn. :3

Wat ik ook heerlijk vind ik lekker op het strand een heerlijke chocomel drinken. Wel op Panassia. Dit is het strand tussen Zandvoort en Ijmuiden. En men wat hebben ze hier heerlijke dingen. Het lekkere is dat alles biologisch is en dat ook zeker te proeven. Dus nomnomnom. En het lekkere is dan vooral om na een strandwandeling (wat voor mijn inhoud naar de zee lopen en weer terug) een lekker stuk appeltaart. Ohhh, en wat ook echt goddelijk is, is de appel pannenkoek. Die raad ik echt iedereen aan !!

De kerstboom hangt er vol mee, de koekjes zijn er mee bedekt en ik eet het elke dag. Chocola. Gewoon een stukje chocola. En dat is nu zo lekker, dat het nog sinterklaas is. Want volgende week zijn al die heerlijke chocoladeletters weer de deur uit en kunnen we weer een jaar wachten. Zo jammer want chocola wordt er gewoon leuker door. Gelukkig heb ik een merk chocola wat ik echt iedereen aan kan raden.


Echt, als je dit nog niet kent, probeer het nu. Het is echt goddelijk. Deze chocolade heet Hershey's en is een engels merk. Dit is mijn favo smaak. Witte chocolade met stukjes koek. <33

Ik denk dat dit wel genoeg lekker eten is voor vandaag..

Byeeexxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten