donderdag 11 oktober 2012

How i see the world

Het is weer zover, ik zou elke twee weken foto's online zetten. En die foto's gaan nu komen :) Blubblub. Hoi. Ik heb energie. Trouwens sorry dat ik weer zo weinig blog, het gaat huis nu ook allemaal niet zo lekker. Sorry :3

Ik was twee weekjes geleden een shirtje aan het maken,
het is nog niet af, het is echt zooo veel werk..
Bij de buurtjes zat mijn buurjongentje een raar filmpje te
kijken, ik ging hem stalken........
Ik zat op de fiets naar huis. 
Ik had het koud, dus met mijn capuchon op en me oortjes
is, ben ik lekker naar huis gegaan :)
Ik had echt de leukste tissues gekocht bij FlyingTiger. 
Het concert van 1D kwam op MTV :DD
Het was weer wereld dieren dag. Daar moet ook aandacht
aan besteed worden. 
Ik was een dagje thuis en ik ging lekker pannenkoeken
bakken. 
Mijn mooie pannenkoeken. 
Haha, een vriendinnetje had lieve ging der visjes
verschonen :) haha.
Het was weer een keertje vuuropkomst op scouting, echt
een geweldige avond <3333
Hahaha, Manon die wou het biertje van bram jatten, dus
ging ze hem proberen te stellen :')










Ik verveelde me en ging even heel leuk bellenblazen. 



Hahaha, terwijl iedereen aan de pepernoten zat, was ik
lekker de komkomer te eten. Nomnom. 

Ik had mijn nageltjes even mooi gelakt :D
Haha, onze hele lipgloss verzameling op school :)
Ik vond even een leuke foto :D

Okee, ik vond er twee :3


De lekkerste vega balletjes ever <33 NOMNOMNOM
Meike's snorvormige paprika :DD

Ik kom thuis van de buren, wil ik mijn nagels lakken, wie
vind ik in mijn mandje met nagellak.  Juist, Lily. 


Nou het waren weer lekker veel foto's :D Haha, ik ga lekker slapen, byeeeeee 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten