zaterdag 13 oktober 2012

Food.

Nomnomnom.
Als ik dan na een lange dag school iets lekkers wil halen, dan is de keus eigenlijk veel te moeilijk. En dat is bah. Dan heb je al die lekkere dingen die je aanstaren... Maar iets lekkers hoeft niet altijd heel vet te zijn. Je kan ook gewoon een gezond tussendoortje nemen, en dat is niet perse een appel. Dat kunnen hele lekkere dingen zijn:

Wat ik altijd lekker vind als ik dorst heb en eens iets anders wil dan cola, is gewoon een bananen smootie.
Geen milskshake, dan heb je namelijk weer ijs nodig. Hoe je dit maakt? Heel simpel. Banaan, melk en vanillesuiker, dit gooi je samen in de blender en hier is je smoothie. En dit kan je natuurlijk met alle soorten fruit doen :)


Wat ik ook altijd echt heel lekker vind zijn een soort borreltje, maar dan anders.
Het is zooo lekker. Je koopt cherrytomaatjes, mozzarella en een basilicum plantje. Het moet wel een plantje zijn dan is het het lekkerst. Je snijd de mozzarella in kleine blokjes en de tomaatjes door de helft. Dan pakje een cocktailprikker en steek je de tomaat er zo op dat het blijft staan. Hierop doe je een stukje mozzarella en een vers blaadje basilicum. En genieten maar :D


Maar als je een keer iets vets, zoets of gewoon even lekker eten nodig heb, maak je dat. Doe ik ook heel vaak. Zo heb je ten eerste wat te doen, en te tweede heb je ook nog je lekkere eten.

Cupcakes/cakejes. Je moet gewoon een uurtje nemen en de verpakking goed door lezen, meer kan ik niet voor je doen als je dit klaar maakt.... Maar wat ik wel kan zeggen is dat het veel leuker is om het een keer met een vriend/vriendin te maken. Het versieren ervan is ook altijd erg leuk om te doen. En vergeet niet, dat je heerlijk moet genieten als je het opeet <3 Nomnomnomnom.


Ik denk dat ik lekker wat te eten ga pakken :3
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten