zondag 30 september 2012

Music in my head.

Oeps, dan vergeet je helemaal om nog te bloggen.
Echt sorrrrrryyyyyyyyyyyyy.
Mama was vandaag jarig en gister was ik de hele dag bezig, dus het ging niet. Had er echt geen tijd voor.



Maar omdat ik jullie wel wat te lezen wil geven, ga ik toch maar even bloggen :)

Lalalala <33

Ohhhh, slecht, Ik ben echt verslaafd aan een nummer, of eigenlijk aan al de muziek van de zinger. Zoo slecht. Ik luister zijn muziej echt nonstop, de heledag door. Maar ik kan echt niks anders luisteren. Maar wie dat nou is ? Nou: Adam Lambert. <33333
En vooral deze song:
Better than I know myself.

Het is echt hoe ik me op dit moment voel. Precies. En ik HOU van de manier waarop hij het zingt :3
Maar ik kan echt niks anders meer luisteren dan zijn muziek, zo heb ik ook een ander super tof nummer gevonden. Namelijk: Never close our eyes.




En de clips zijn ook echt super. Maar zo dus mijn nieuwe verslaving. Lalalalalala.

Ik ga maar weer eens.
xxxxxxxxxx M.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten