vrijdag 28 september 2012

The winter is coming.

Bah, al die regen op weg naar school. Uitgelopen make-up, futloos haar en super koud. Tja, de zomer heeft zich al redelijk afgezonderd. Zo jammer, want ik ben echt een zomer mens, het kan nooit te warm zijn. 30 graden, een cute jurkje aan en pumps. Ik mis ze. Tot volgend jaar *sniksnik*. Maar he, wie zegt dat herfst zo erg is? Het is dan wellis waar minder lekker weer, maar de rest is toch super?

Je kan nu eindeloos warme chocomel met slagroom drinken, aan de appeltaart en ga zo maar door met de lekkernijen.

Sneeeeeeuw, het is zo jammer dat sneeuw koud is, als ze er nou een manier voor vonden om het warm te laten zijn, dan zou ik elke dag buiten zijn. Sneeuwpoppen maken, sneeuwengeltjes maken, en natuurlijk, sneeuwballengevecht. Maar omdat ik het altijd zo ontzettend donker buiten vind als ik wakker word, en het zo ontzettend koud is buiten, wil ik de winter graag nog even uitstellen. Dus pleaaaase, laat het eerst even herfst zijn....

En de feestdagen komen er dan aan, jaja. Sint, kerst en oud en nieuw. Dat is toch ook super gezellig. Met ze alle lekker eten en kadotjes uitpakken. Gezellig met het hele gezin bij elkaar en genieten. Vooral genieten. Maar het houd ook in dat het jaar bijna over is. Maar ik kan nou al zeggen dat het een top jaar is geweest. En er komt nog een leuke tijd aan.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
 

 

 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten