donderdag 27 september 2012

Kadotjesss

Ik denk niet dat de meeste van jullie het elke dag meemaken, of misschien toch wel. Een van mijn vriendinnen is net zo make-up addict als mij. Alleen heeft zij heel veel wat ze niet droeg, dus kreeg ik het. Het zijn ongeveer 60 producten van Catrice en Essence.


Nou dit is alles, veel lipgloss, oogschaduw en oogpotloden :)


Dit zijn de oogschaduw's van essence, het zijn 5 gewone en een klein pallet. Het zijn echt super mooie kleuren en aan de rood ben ik nu al verslaaft. Het enige wat jammer is, is dat die het minste pigment afgeeft. Terwijl echt een super mooie kleur is.


Twee kleurtjes van Catrice, deze zijn beide heel gepigmenteerd en super mooi. Echt in love. De paars en donker roze zijn met glitter, dus de donker roze kan ook als blush gebruikt worden.

 Dit is echt super vet. Het is holografics. Zoals je ziet, Het is heel apart, maar het lijkt een soort licht te geven. Gewoon apart :)

We super mooi :)


 Een pallet van de Action, maar wel mooi. Ook al vind ik de kwaliteit bijzonder slecht.


Dat waren alle oogschaduw's. Echt super blij mee :)


Dan heb ik ook nog al deze kleurtjes oogpotloden gekregen :) Heel benieuwd naar.


Op volgorde van net, de geel rechts zie je nauwelijks, wat heel apart is. De andere kleurtjes vind ik echt super :)


Een paar lipglossjes in tube's. Wel hele mooie glans :)


Gewone lipglossjesss :D Echt, helpt heel goed als je een lipgloss verslaving hebt. Maar dat maakt niet uit :)


Een aqua blush, ik vind hem niet super. Maar een keer proberen is het vast wel waard.

Dus hierbij supersupersupersuper bedankt naar mijn lieve vriendinnetje die mij dit allemaal gegeven heeft <3

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten