donderdag 27 september 2012

How I see the world.

Nou het is weer tijd voor mijn foto's :) Het zijn er volgens mij wel meer dan de vorige keer, maar dat weet ik niet zeker, wel heb ik super leuke dingen gedaan. 

Meike en ik gingen cakejes bakken, Van de sprookjes boom.
En ze waren echt super cute, omdat ze heel klein waren :)
Dit zijn de cakejes dus geworden :) En ze waren super lekkerr.

Haha, mijn oom was jarig, je raad al wat we hebben gedaaan. 
We zijn klaar :) We gingen trouwens twee uur steppen door
Amersfoort.
Even gestopt om te lunchen.
Dit is echt het leukste naambordje wat ik ooit ben tegen
gekomen. Echt te cute gewoon. 
Een van mijn super lieve vriendinnetjes kan echt super
goed tekenen. Dus als je haar schrift afpakt staan er echt
super leuke dingen  in. 
Het was weer zover, ik leer thuis niet en moet mijn tussenuur
er voor gebruiken, Bah.
Ik ging appelkruimel taart eten. Want ik had een date.
Haha, niet een zoals je verwacht, gewoon een date
met mijn lieve vriendinnetjes.
Een super mooie bewogen foto.
Amber lag echt super lief te slapen. En ze bewoog echt
een paar uur niet.
Ik ging cakejes bakken voor myrthe der B-day. 
Kijk het zijn dezelfde als die ik met meike gemaakt heb.
Alles stond klaar, nog even me makeup gedaan. Want
daarna was iedereen begonnen met eten.






Echt hoor, weet je hoe leuk het is als je iets bij de Lush koopt
en dan dit kado krijgt ? Het is zoo leuk :D









Super leuke termobeker gekocht toen ik ging shoppen :) 
Ik ging een latte machiatto met slagroom drinken en de
lekkerste appeltaart ever eten :) Nomnom
Ja, dit moest op de foto. Het is een super toffe kraan.
Met je voet bedienbaar en het is net een douche kop.
Hoi.
Ik was net klaar met oppassen, fiets ik weg, zie ik dit.
Ook hallo kat.
Nou, het gaat om de ring. Self-made :) 










Dat was het dan wel weer. Het was niet super veel. En ik zal proberen de volgende keer meer te maken. Ohja, en sorry dat ik zo lang niet heb geblogt, ik had super veel voor school te doen. Sorry.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten