zaterdag 17 januari 2015

plans changed

Een dag heerlijk uitslapen werd verstoort toen ik een mailtje kreeg. Met samengeknepen oogjes mijn telefoon pakken en het mailtje openen. Toen ik de afzender zag werd ik al verdrietig. School had een mailtje gestuurd, oh boy. De opleiding waar ik zo graag aan wilde beginnen in februari gaat niet van start door te weinig aanmeldingen. Dit houd in dat ik tot september moet wachten tot het begint :( Gelukkig heb ik heel veel geleerd in de afgelopen weken bij de basis opleiding die ik heb gedaan bij de fotovakschool. Het is geen afstel maar uitstellen. Zelf had ik het al een beetje zien aankomen omdat ik steeds langer niets hoorde van de school, dus het was geen totale verassing. Maar niet minder jammer. Het leek me heerlijk om zo druk bezig te zijn met iets wat je leuk vindt. Nu heb ik wel veel tijd om te oefenen en mijn foto's te perfectioneren.


Ik heb alleen besloten om dit niet alleen in Nederland te doen. Iedereen weet dat ik heel veel van reizen hou, dus wat houd me tegen dat niet te doen als ik de tijd ervoor heb? Precies. Dus na wat op google te hebben gezeten, praten met mams en datums te bekijken heb ik de keuze gemaakt om naar Zuid-Afrika te gaan! Ja, echt waar. Dit meisje gaat (als alles volgens plan gaat) 3,5/4 weken naar Zuid-Afrika! En hoe jammer het ook is dat ik niet aan mijn opleiding zal beginnen voor september, dit gaat het beste avontuur worden! Ik kan niet wachten tot het zo ver is. Het is alleen zo jammer dat dit soort dingen altijd twee kanten heeft. Het is zo gaaf en ik kan niet wachten om de wereld te gaan verkennen, het is aan de andere kant zo raar om alles thuis achter te laten. Vrienden, familie, huisdieren en alles wat zo normaal lijkt. Ik kan niet wachten om de wereld te zien en te leven met alles wat in mijn backpack zit (meer past eigenlijk). Ik heb besloten alles te gaan filmen en alles vast te leggen via mijn blog. Dit wordt de manier hoe ik mijn verhaal ga vertellen en mededelen. En ik kan niet wachten tot het zo ver is!

Love you lots
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten