zaterdag 31 januari 2015

New travel bag

Waar ik al heel naar opzoek was, was een mooie rugtas waar zowel mijn laptop in kan als mijn camera tas. Mijn camera tas in nogal lastig om mee te nemen als ik ook nog een gewone tas mee heb. Dus ik opzoek naar een rugtas, van ongeveer meer dan 20 liter. Na uren op het internet te hebben gezocht, heb ik besloten om gewoon naar de stad te gaan om beter te kunnen slagen. Ik ging naar Revert95 hier in Haarlem (ik kwam er toevallig achter dat dit de enige revert in Nederlands is, super gek!). En ik ben geslaagd! Ik heb een hele mooie tas gekocht van 15 liter, wat inhoud dat mijn camera tas er makkelijk inpast!



Ik heb deze hele mooie tas van Burton uitgekozen. Hij is zo mooi en sprak me gelijk zo erg aan! Het is een hele simpele print met een beetje kleur door de visjes (zijn het visjes?). De kleur van de tas zelf, het lichte beige, vond ik zo mooi! Het is zo rustig maar toch speels omdat het eruit ziet alsof er thee is gemorst en deze 'uitloopt'.




Het printje is heel speels maar niet te opvallend. Hou ik van! Wat ook heel mooi is, zijn de leren details aan de zijkanten van de tas. Van mij mag er vaker een leren detail worden verwerkt in tassen. Gewoon een klein beetje. Het ziet er gewoon zo mooi uit!



En dit is dat het geliefde laptop vak. Ik kan mijn laptop erin doen via de binnenkant maar zoals op de bovenste foto te zien is, zit er een rits in zodat ik mijn laptop ook uit mijn tas kan halen zonder eerst mijn hele tas leeg te halen. Wat zo ongelofelijk fijn is! Ik kan niet wachten om lekker op stap te gaan, te gaan reizen en deze tas mee te nemen. Nieuwe dingen proberen! Can't wait :)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn nieuwe tas te kunnen bewonderen.

love you lots
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten