donderdag 11 december 2014

Kiko!

Een keer niet wat ik heb mee gemaakt of wat ik vind van de wereld. Het oude bekende weer opzoeken, beauty! Ik ben van de week langs gegaan bij Kiko in Amstelveen, die vorige week vrijdag hier is geopend. En boy oh boy, wat ben ik blij dat we deze winkel eindelijk in Nederland hebben! Op vakantie was het moeilijkste altijd de dichtstbijzijnde kiko vinden. En dan meestal alles inslaan wat thuis bijna op was, er zijn echt producten waar een meisje niet zonder kan. Maar deze keer ben ik wat meer gaan kijken naar de andere producten en wat ben ik geslaagd!

De winkel is geopend in stadhart, het winkelcentrum in Amstelveen. Het koste mij meer moeite om de weg van de bus naar het winkelcentrum te vinden dan de winkel zelf... Dus een hele lastige opgave was het niet. Wat ziet de winkel er trouwens mooi uit! Lekker herkenbaar op een drukke plek.






De winkel is niet echt te missen en er waren dan ook genoeg nieuwsgierige mensen die een blik in de winkel wierpen. Alles netjes gesorteerd met voor alles, echt alles een tester. Het enige dingetje is dat alles op kleur staat, dus ben je op zoek naar een bepaald nummer, weet welke kleur je zoekt. De grote van de winkel is zoals ik die gewent ben van kiko, niet heel groot maar het past allemaal prima. Aan de zijkanten het vaste assortiment en in het midden twee stands voor de limited editions. Na een paar foto's te hebben gemaakt heb ik een mandje gepakt en heerlijk gevuld.


Dit zijn alle dingen die ik in mijn mandje had zitten toen ik naar de kassa liep. Ik ga er een niet in dit artikel bespreken omdat ik die al zo lang draag en ik het idee heb overal al gereviewd heb. Dit is de supergloss in 110. Een mooie nude lipgloss die ik het liefst overal bij draag en dus ook al meerdere keren heb gekocht. Want wat gaat dat snel op zeg. 




Bij kiko heb je 'infinity eyeshadow'. Dit houd in dat je een leeg palette met een bepaald aantal plekken koopt en je eigen palette kan samenstellen. Je kan ze voor 1, 3, 4, 9 en 24 plekken kopen. Ik koos ervoor om er een van 4 samen te stellen met deze kleuren. Ik heb 3 matte bruine kleuren uitgekozen en een rozige shimmer gepakt. Ik ben zo blij met de keuze! Ze staan super mooi bij elkaar en de donkerste kleur past ook perfect bij mijn wenkbrauwen (ik kan deze beter gaan gebruiken dan de ene die ik nu gebruik uit mijn naked basics palette :3 )

nummer: 237, 220, 235, 242
De bovenste foto is met licht en de onderste is met flits. Ik vind het ongelofelijk mooie kleuren en ben blij met hoe het palette er uit is komen te zien. Ga ik vaak pakken! (Sorry als de foto's geel uistlaan, ik besloot met licht te fotografen gezien het feit dat de foto's 's avonds gemaakt zijn.)


nummer 522
Ook kocht ik deze ongelofelijk mooie lipstick. Hoe wel deze heel donker is is het zo een mooie kleur. Het neigt bijna naar paars/zwart. Ik ben stiekem ontzettend bang om deze kleur te dragen, "is het niet veel te donker". Maar wat was ik al lang opzoek naar deze kleur, meestal heb je al snel een donkere rood met een touch paars. Gelukkig is het winter en mogen deze kleurtjes dus ook weer!

En als laatste heb ik fixer spray gekocht. En ja, deze is voor je gezicht. Deze spray je op je gezicht nadat je je make-up er met veel moeite en precisie *kuch*  op hebt gedaan. Voorkomt dat het gedurende de dagen gaat zakken en je gezicht verlaat. Ik ben iemand die nogal snel mijn make-up wil doen af en toen en dan maar hopen dat het ene hele dag blijft zitten. Hopen dat het hiermee wél lukt.



infinity eyeshadow: €4,90 per stuk
leeg palette voor 4: €3,90
lipstick: €6,90
fixer spray: €7,90

Ga zeker een keer naar Amstelveen als je van make-up houd. Zeker een van mijn favoriete merken! Looks komen vanzelf!

Love you lots
xx

1 opmerking:

  1. DIE OOGSCHADUWS <33333 Ik ga dinsdag EIN-DE-LIJK!! Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar de lipstick op je lipjes :) Ik zien?

    BeantwoordenVerwijderen