zondag 6 januari 2013

Youtube

Nee, dit is geen filmpje van mezelf. Het zijn van andere youtubers. En nee, geen Nederlandse.
Ik weet niet of jullie ze al een keer hebben gezien, zo niet. Doe het. Het is zooo de moeite waard.


Je raad het al. Engelse youtubers. En die zijn er nogal veel. Van beautyguru's, dagelijkse vlogs tot filmpjes met een goed onderwerp. Er is alleen een ding wat zo anders is. Onderwerp. Bij beauty is dat niet zo heel erg verschillend.Maar bij de andere filmpjes wel. Het is gewoon heel anders dan je zou in Nederland zou vinden. Maar dat maakt de filmpjes juist zo leuk.

Ik heb een paar Engelse youtubers waar ik heel erg fan van ben. En die gaan nu ook zeker langs komen.

Eerst mijn fav. Finn en Jack Harries. Echt mijn fav. Een engelse tweeling die een youtube channel hebben . LOVEE


Niet de leukste video, maar abonneer en kijk alle video's !!! Dit is echt de leukste tweeling ever.


Er is nog een hele leuke youtuber die geweldige videao's maakt. Marcus. Gewoon kijken.


Er is een dingentje dat ik al zijn viedeo's zit. De intro en de afsluiting. Gewoon geweldig.

En dan nog eentje :D



Zoals je hier ziet doen deze youtubers ook veel samen.

En dan een zuid-afrikaanse slet.



En dan is er ook een beautyguru van wie ik eindeloos video's kijk.



Ehhmmm ,ik denk dat dat redelijk mijn fav youtubers zijn. Abonneeeer op ze en dan maken jullie mijn ook weer blij :D

loveeeexxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten