dinsdag 11 december 2012

How I see the world.

Jaaaaaaa, het is te laat. Maar ik heb leuke foto's voor jullie :D
Dit is een post die ik om de twee weken plaats met foto's gemaakt met mijn telefoon.

Het was weer zaterdag ik dacht ik het pas 10.30 was. Jaaaa....

Jaaa, ik was in de stad en kon het niet laten om
dit te gaan passen. Ik heb het helaas niet gehaald
omdat ik net een duur jurkje had gekocht. Maar
ik denk wel terug te gaan.



Galaxy broek. Echt de gaafste broek die ik ooit
 heb gezien.

Ook ik kan niet normaal een winkel vertalen. En vooral niet als
deze vol staat  met make-up.

Bij de mac gevonden. We dachten dat het oortjes waren.
En nee, niemand zal dat begrijpen :3

Haarlem is mooi. Ook als het donker is.

Een beetje boel bewogen. Het was zoo gezellig he.

Manon en een stop ding. Haha <3

Amber wil altijd aandacht <3

Er was een pietje op bezoek bij scouting <3

Mijn mooie kadotjes :)

Je komt thuis in een tussen uur en gaat je nagellak zoeken.
Kom je dit tegen.

Half 8 in de bus. Dat is vroeg.

Zonsopgang <3

Mist, mist, mist.

Kijk wat een super deur mat :D
Hahaha, dat was het denk ik wel :)

See you soon
Byeexxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten