maandag 10 december 2012

Everything

Wauw, het is al maandag. Wat een week. Sinterklaas, scouting, kerstmarkt en ziek zijn.
Jaa het is weer zover. Met koorts op de bank. En ik ben moe. Slechtste combinatie. Maar er zijn zoveel leuke dingen gebeurt vorige week. Ik was van plan twee filmpjes op te nemen vanmiddag maar was pas om twee uur wakker. (Jaa, ik weet het, heeeeuuuull laat) Maar ik ga het proberen morgen te doen :) Dus dan twee filmpjes :D
Morgen dus twee filmpjes :) Eentje over al mijn sinterklaar kadotjes en eentje over de kerstmarkt in Duitsland. Jaajaa, Meikie en ik waren zaterdag naar Dortmund in Duitsland. Hier is elk jaar een kerstmarkt. Maar we zijn niet heel erg om de kerstmarkt geweest. Er was een gigiantisch winkel centrum en daar zijn we heel leuk in verdwaald. Het was echt super gezellig <3 Maar daar komt dus een filmpje van. Ik mis het bloggen. Wauw.

Maar ik ga lekker slapen :3

Byeeexxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten