maandag 24 december 2012

Blub

Ik denk dat jullie allang weten dat ik ziek ben. Want dat ben ik nu al 2 weekjes....
Dus daarvoor een sorry :3
Ik heb de heletijd nonstop films gekeken totdat ik dat zelfs niet meer kon.
En ik lig de hele tijd in mijn bedje.
Maaaaaaaaaaar, ik heb wel een paar dingen die ik ga doen als ik beter ben :


Ik wil nog een paar filpjess opnemen over van alles en nog wat.
Bloggen, Het is eindelijk  vakantie en ik had gehoopt eindelijk weer lekker te kunnen bloggen :c Maar dat is er nog niet zo van gekomen
Meer bloggen. Ik wil echt meer gaan bloggen, doe ik iets nuttiigs met mijn tijd, haha.
Thee drinken. Nomnomnom, ik wili meer thee drinken. Nomnom, en ja, daar ga ik over bloggen :3
 En nog meer van dat, hihi ^^

xxxxxx
byeeeeeee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten