zaterdag 28 juli 2012

Photo challenge

Heeeeeeeey,
Ik zou eind deze week de Photo challenge online zetten. Omdat ik het nogal druk had deze twee/drie weekjes... En ik ga maandag op vakantie...
Dus als ik terug kom zal ik beginnen. Het spijt me..
Maar goed. Ik heb dus wel een paar super leuke weekjes achter de rug :3
En zooo, wat heb ik  mijn lieve vriendinnetje Manon gemist zeg....
Dan is shoppen toch het perfecte wat ja kan doen ?!
Dus zijn we woensdag gaan shoppen in hoofddrop.
En we zijn geslaagd hoor :)


Taadaaaaaa :) We hebben echt geshopt dit keer :3 En het probleem met onze shopverslaving is dat je dan het dubbele uitgeeft dan je van plan was... maar goed...
Ik heb wel de meest leuke dingentjes gekocht... 

Ik ga maar weer eenss....

Dag peopletjessss, much lovee xxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten